BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sya hrap Suka yee..:)

sory klaw xlwa yaaa..
nie jer yg leh sya wt
hrap sdi jdi tman...
thank yeppp.......

see until finish yarr....

Monday, October 11, 2010

Kerja kolah....

PMR dh abeh..so,,ckgu akn sntiasa dtg la...
kmi lge la..kna pulon thap gaban..
cOz thun dpan dh PMR....
abbeh la aku...
kerxnya aku kna PULon gler!!!!!
doakn akunyer...
sesape jela..
thun dapn aku,n my two cousin PMR...
mmang nk kna bge dpat jgak la..
cOz lepa nk kmi lbeh pda tu g..
abeh la kmi...
wlaupon UPSR msa kmi tuu
ketiga2 kmi dpat 3A 2B..
haha..mcm janji plak..
wlaupon antra  kmmi da yg msa Trial lbih g..
ader dpat 4A 1B..ader
2A 3B,,n ader dpat 5B...]
xD..Ahahahahahah,,..pndai2 a anda menilai mna satu dntara kmi  tuu..
rsaanya yg taw smua nie adr la kt cni..
dya follower aku gak..
mngaku cpat anda spa org tuu...
HAhahah.....
okela ....
aku nk g wt keje umh la..
msoknya keje kolah la...
ader g ckit.
kang kna mrah dgn kak2 n abg2 lak...
Ahahah..
mngarut sattt/!!!!!!!!!!!!!

2 pesanan anda smuaa..:

anis said...

haha, sayakah org itu??
kui3x..
jgn study hard, study smart...(^_^)

nAdEa said...

haha..mcm taw2 ja la...
abeh la..hahahaa...
yg PMR kna rhsia kn nioe..
Ahahah..
yaaa....study smart..
i will remember..